Jsme největší psychoterapeutickou asociací v ČR – sdružujeme přes 2 200 terapeutů a terapeutek napříč obory i regiony.

Log in


Přihlašte se na některou ze zajímavých vzdělávacích akcí pro naše členy i obecnou odbornou veřejnost pořádaných naší asociací i dalšími instituty či organizacemi.
Chtěli byste tu vidět informace o své vzdělávací akci? Podívejte se na Ceník reklamy.

VŠECHNY AKCE A VÝCVIKY CHRONOLOGICKY

    • 12/11/2025
    • 16:00 - 19:00
    • online
    Register

    Pravidelná Valná hromada všech členů ČAP letos proběhne ve středu 12.11. od 16 hodin.

    Program a zprávu o činnosti asociace za rok 2025 dostanete e-mailem před setkáním.

    • 19/11/2025
    • 18:00 - 20:00
    • Zoom
    Register

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Děti, rodiny, instituce a další intervenující faktory v práci s tématem suicidium.

    Budeme navazovat na březnový webinář Práce se sebevražedným klientem v psychoterapeutické praxi.

    Webinář nabídne praktické tipy pro práci se suicidální tematikou v péči o dětské klienty, dospívající a rodinné systémy. Věnovat se budeme také možnostem, povinnostem a mezím ve spolupráci s institucemi (OSPOD, škola, soudy, lékaři). Budeme pracovat s využitím mikrokazuistik, s cílem předat maximum konkrétních nástrojů pro vaši praxi.

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Webinářem vás provedou:

    Mgr. Barbora Krčmářová je psycholožka, Gestaltterapeutka, krizová interventka a lektorka. S tématem suicidia dlouhodobě pracovala na Lince bezpečí a v poradně Vigvam. Aktuálně se práci s akutními a život ohrožujícími stavy věnuje ve vlastní praxi a jako intervent při mimořádných událostech. Práci s krizí, ztrátou a traumatem také lektoruje a přednáší.

    Mgr. Josef Smrž je psycholog, Gestaltterapeut, krizový intervent a lektor. S tématem suicidia dlouhodobě pracoval na Lince bezpečí. Potkává se s ním v práci s dospívajícími v soukromé praxi a v rámci práce s dětmi a rodinami v organizaci pracující s ohroženými dětmi a pěstouny. Pracuje jako metodik sociálně právní ochrany dětí, kde se tématu věnuje z pohledu výkonu sociálně právní ochrany dětí. Téma OSPOD a krize také lektoruje a přednáší.

     

    Do celoživotního vzdělávání je možné si započítat 2 hodiny.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.

    • 25/11/2025
    • 18:00 - 19:30
    • ZOOM
    Register

    Milé kolegyně, milí kolegové,

    zveme Vás na další setkání pracovní skupiny Živnost, která se také bude tematicky zabývat především novou vázanou živností. Přijďte všichni, které novela zajímá.

    Budete moci položit své dotazy, společně se podíváme i na to, jaké nejasnosti kolem nového legislativního zakotvení panují.

    Účast je vhodná i případě, že se nemůžete zúčastnit Setkání pro členy tento čtvrtek s naší spolupracující právničkou.

    Na viděnou se těší,

    Marie Jahodová, členka výboru ČAP

    • 04/12/2025
    • 09:00 - 10:00
    • Zoom
    Register

    Milé členky, milí členové,

    srdečně vás zveme na diskuzní online setkání se členy výboru případně odborné rady. Přijďte a zeptejte se na vše, co Vás kolem dění v oboru a v ČAP zajímá! 

    Aktuálně Vás samozřejmě budeme informovat o novinkách v rámci zavádění novely živnostenského zákona.

    Je možné, že ne všechny vaše otázky týkající budeme schopni ihned zodpovědět, ale všechny otázky a případné podněty sesbíráme a budeme se jim dále věnovat. 

    Zváni jsou členové zasloužilí i noví. 

    Za ČAP se těší

    Daniel Wagner, František Matuška a Anna Stanislavová


    • 08/12/2025
    • 09:00
    • 23/02/2026
    • 16:00
    • Dukelských hrdinů 975/14, Praha 7

    Akreditovaný kurz Odborné vzdělávání v metodě zvládání vzteku – Výcvik je určený odborníkům z řad psychologů, psychiatrů, terapeutů, pracovníků sociálních služeb, OSPOD, pedagogů a dalších, kteří pracují či jsou v kontaktu s násilnými jedinci a potřebují si osvojit metody, jež pomohou lepší práci s nimi. 

    Kurz vedou lektoři a psychoterapeuti Mgr. Evžen Nový a Mgr. Adéla Klingelová. V průběhu 40 hodin účastníky naučí zážitkovou formou techniky zvládání vzteku sami na sobě i jako nácvik pro individuální a skupinovou práci. Výcvik vychází z know-how norských organizací a také dlouholeté praxe LOMu s muži, kteří se dopouští násilí. Kurz má akreditaci MPSV.

    Termíny kurzu na příští rok jsou:

    ·      Výcvik 2025 – 2026: 8.-9.12.2025/ 19.-20.1./ 23.-24.2.2026

    Všechna setkání probíhají v LOMu (Dukelských hrdinů 975/14, Praha 7) vždy od 9 do 16 hodin. Cena výcviku je 25 500 Kč.

    Přihlásit se můžete zde: https://ilom.cz/kurz/vycvik-metode-zvladani-vzteku-odborniky/

    V případě zájmu či dotazů můžete psát na kristyna.maresova@ilom.cz


    • 10/12/2025
    • 17:00 - 19:00
    • Zoom
    Register

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Zveme Vás do světa etiky. Prezentovány základní pojmy a témata, relevantní etické teorie a přístupy, zejména pak teorie čtyř základních principů etiky podle Beauchampa a Childresse. Budeme mluvit také o společenském kontextu
    etických témat. Součástí semináře budou kazuistiky a mnoho času na diskuzi a sdílení našich zkušeností. Webinář je vhodný zejména pro začínající psychoterapeuty a naše kandidátní členy.

    Webinářem vás provede:

    Mgr. Miloš Mauer -  Klinický psycholog a psychoterapeut. V psychoterapii absolvoval výcvik v Biosyntéze a aktuálně je frekventant výcviku v
    Analytické psychoterapii. V minulosti zkušenosti z práce s drogově
    závislými, od roku 2005 ve zdravotnictví, Klinika popáleninové medicíny
    FNKV Praha, Psychoterapeutické sanatorium Ondřejov, Středisko komplexní psychoterapie v Liberci, aktuálně ambulance Klinické psychologie a
    psychoterapie v Liberci. Od roku 2005 asistent na Ústavu etiky 3. LF UK,
    zabývá se medicínskou etikou a také etikou v psychoterapii a v

    psychosomatice.

    Do celoživotního vzdělávání je možné si započítat 2 hodiny.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.

    • 14/01/2026
    • 18:00 - 20:00
    • Zoom
    Register

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Webinář je věnován konceptu vnitřních částí v rámci přístupu Internal Family Systems (IFS), který nahlíží člověka jako systém podosobností s vlastními rolemi, vlastnostmi a vnitřními vztahy. Zaměříme se na to, jak tyto části rozpoznávat, chápat jejich funkce a jak tento rámec využít pro sebepoznání i práci s klienty.

    V rámci teorie se seznámíme s rolemi hlavních částí, jako jsou manažeři, hasiči a exilové (vyhnanci). Zmíníme se o „Self“ – zdravém jádru v nás. Povíme si o principech terapeutického procesu práce s částmi a o tom, jakou roli v něm má terapeut.

    Kromě teorie si vyzkoušíme krátkou práci se svými částmi a projdeme praktické nástroje využitelné pro sebepéči i bezpečné první kroky v práci s klienty.

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Webinářem vás provede:

    Mgr. Lukáš Srbecký – psychoterapeut se zaměřením na biosyntézu a Internal Family Systems (IFS), facilitátor holotropního dýchání. V individuální praxi propojuji práci s vnitřními částmi a tělově orientované postupy. Spolu s týmem vedu skupinové semináře holotropního dýchání. Působím v Brně.

    Do celoživotního vzdělávání je možné si započítat 2 hodiny.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.


    • 17/01/2026
    • 09:00
    • 18/01/2026
    • 17:00
    • Praha - Terapeutický přístav, Bruselská 266/14, Vinohrady
    • 7
    Register

    The English version follows bellow.

    Zveme Vás na dvoudenní workshop do Prahy, který dále rozvíjí poznatky z ochutnávkového webináře Úvod do pozitivní a transkulturní psychoterapie s mezinárodně uznávanou lektorkou z Polska. 

    Pro všechny, kteří si zakoupí účast na tomto workshopu, bude ochutnávkový webinář a jeho záznam zdarma.

    O psychoterapeutickém směru

    Pozitivní a transkulturní psychoterapie (PPT) je integrativní směr, který vznikl v 60. letech v Německu díky prof. Nossratu Peseschkianovi. Vychází z psychodynamického základu, ale klade důraz na lidský potenciál, smysluplnost symptomů a kulturní rozmanitost. PPT nabízí prakticky využitelný rámec pro práci s konfliktem, osobními zdroji a rovnováhou v životě. V dnešní době nachází uplatnění po celém světě – jak v individuální terapii, tak ve vzdělávání a komunitní práci.

    V čem skví charakteristika tohoto přístupu?

    Transkulturní přístup

    PPT vědomě pracuje s kulturní různorodostí a považuje ji za přirozenou součást terapeutického procesu. Terapeut je veden k tomu, aby zohledňoval kulturní hodnoty, zvyky a zkušenosti klienta, a pomáhal mu hledat cestu k řešení, které je v souladu s jeho světem. Konflikt není nahlížen jako univerzálně patologický, ale jako kulturně i individuálně podmíněná reakce, kterou lze pochopit a proměnit.

    Pozitivní obraz člověka a symptomu

    PPT vychází z předpokladu, že každý člověk má potenciál k růstu a změně, a že i symptomy mají pozitivní funkci – například jako způsob, jak přežít nebo upozornit na nesoulad. Tento přístup nenálepkovává ani nepatologizuje, ale pomáhá porozumět smyslu symptomů v kontextu života klienta.

    Model rovnováhy a schopností

    PPT používá jednoduchý, ale velmi silný model rovnováhy mezi čtyřmi oblastmi života – tělem, výkonem, vztahy a smyslem. Pracuje také s konceptem základních a aktuálních schopností, které klient může rozvíjet, aby lépe zvládal životní konflikty. Tento jazyk je srozumitelný, konkrétní a snadno sdělitelný i klientům.

    Integrační charakter

    PPT propojuje prvky psychodynamické, humanistické, systemické a transculturalní terapie, a tím nabízí široký rámec pro práci s různorodými klienty a tématy. Není v rozporu s jinými přístupy – naopak, lze ji přirozeně kombinovat s jinými metodami.

    Práce s metaforou, humorem a příběhy

    Místo dlouhých analýz PPT často využívá moudrosti, příběhy a metafory z různých kultur, které pomáhají klientovi vidět situaci jinýma očima. Využití humoru a lehkosti podporuje důvěru a vnitřní pohyb.

    Co můžete očekávat?

    Tento dvoudenní workshop nabídne základní vhled do přístupů a klíčových konceptů pozitivní a transkulturní psychoterapie. Účastníci se seznámí s její filozofií, jazykem i základními nástroji, které lze využít v psychoterapeutické i poradenské praxi. Program bude kombinovat teoretické bloky s praktickými ukázkami a společnou reflexí.

    Témata workshopu zahrnují například:

    • základní principy pozitivní psychoterapie (schopnosti, rovnováha, pozitivní obraz člověka)
    • význam kulturního kontextu v terapii
    • porozumění konfliktu a jeho proměně
    • využití příběhů, moudrostí a humoru v kontaktu s klientem
    • rozvoj profesní identity a terapeutického postoje

    Workshopem Vás provede:

    Ewa Dobiała, MD je psychiatrička, psychoterapeutka, supervizorka a mezinárodní trenérka pozitivní a transkulturní psychoterapie. Působí jako členka představenstva Světové asociace pro pozitivní a transkulturní psychoterapii (WAPP) a školí terapeuty v mnoha zemích světa. Zaměřuje se na práci s traumaty, neurodiverzitou a profesionální růst terapeutů.

    Workshop bude veden v angličtině s překladem do češtiny.

    Maximální kapacita: 25 účastníků

    Do celoživotního vzdělávání členů bude možné započítat 12 hodin.

    Po zakoupení tohoto workshopu dostanete email s kódem, který použijete pro přihlášení na webinář.

    ...........

    We invite you to a two-day workshop in Prague, building on the introductory webinar Introduction to Positive and Transcultural Psychotherapy with an internationally recognized trainer from Poland.

    For all participants who register for this workshop, the introductory webinar and its recording will be free of charge.

    About the therapeutic approach

    Positive and Transcultural Psychotherapy (PPT) is an integrative approach developed in Germany in the 1960s by Prof. Nossrat Peseschkian. It is rooted in psychodynamic foundations but emphasizes human potential, the meaningfulness of symptoms, and cultural diversity. PPT provides a practical framework for working with conflict, personal resources, and life balance. Today, it is applied worldwide – both in individual therapy and in educational and community contexts.

    What characterizes this approach?

    Transcultural perspective
    PPT deliberately works with cultural diversity and views it as a natural part of the therapeutic process. The therapist is encouraged to consider the client’s cultural values, customs, and experiences, and to support them in finding solutions aligned with their world. Conflict is not regarded as universally pathological but as a culturally and individually conditioned response that can be understood and transformed.

    Positive view of the person and symptoms
    PPT assumes that every individual has the potential for growth and change, and that symptoms also serve a positive function – for example, as a survival strategy or as a signal of imbalance. This approach avoids labeling and pathologizing and instead seeks to understand the meaning of symptoms in the client’s life context.

    Balance and abilities model
    PPT employs a simple yet powerful model of balance across four life areas – body, achievement, relationships, and meaning. It also works with the concept of basic and actual abilities that clients can develop to better manage life conflicts. This language is accessible, concrete, and easy to communicate with clients.

    Integrative character
    PPT combines psychodynamic, humanistic, systemic, and transcultural elements, offering a broad framework for working with diverse clients and topics. It does not conflict with other approaches; on the contrary, it can be naturally combined with them.

    Use of metaphors, humor, and stories
    Rather than lengthy analyses, PPT often employs wisdoms, stories, and metaphors from different cultures to help clients view situations from a new perspective. The use of humor and lightness fosters trust and inner movement.

    What can you expect?

    This two-day workshop will provide a foundational insight into the approaches and key concepts of Positive and Transcultural Psychotherapy. Participants will become familiar with its philosophy, language, and essential tools that can be applied in psychotherapy and counseling practice. The program will combine theoretical lectures with practical demonstrations and group reflection.

    Workshop topics include:

    • Core principles of Positive Psychotherapy (abilities, balance, positive view of the person)

    • The importance of cultural context in therapy

    • Understanding and transforming conflict

    • Using stories, wisdoms, and humor in client work

    • Developing professional identity and therapeutic stance

    Trainer

    Ewa Dobiała, MD – psychiatrist, psychotherapist, supervisor, and international trainer of Positive and Transcultural Psychotherapy. She is a board member of the World Association for Positive and Transcultural Psychotherapy (WAPP) and trains therapists in many countries worldwide. Her work focuses on trauma, neurodiversity, and the professional growth of therapists.

    The workshop will be conducted in English with Czech translation.

    Maximum capacity: 25 participants
    Accreditation: 12 hours can be credited toward continuing education for members.

    Upon purchasing this workshop, you will receive an email with a code to use when registering for the webinar.



    • 18/01/2026
    • 19/01/2026
    • Dům techniky, nám. Republiky 2686, 530 02 Pardubice + online

    Komplexní výcvik zaměřený na rozvoj klíčových supervizních dovedností v rámci KBT. Účastníci si osvojí vedení supervize, práci s etickými dilematy, skupinovou dynamiku i reflexi praxe. Výcvik je určen pro KBT terapeuty s alespoň dvouletou praxí.

    Tlumočeno do češtiny.  


    Termíny setkání:

    • 18 - 19. 1. 2026 - osobní
    • 4. - 6. 2. 2026 - osobní
    • 5. 3. 2026 - online 
    • 21. 4. 2026 - osobní
    • 26. 5. 2026 - osobní
    • 4. 6. 2026 - osobní

    + online supervizní setkání 1x za měsíc na 1.5 hod ve skupinkách po 5ti účastnících od září 2026 po dobu 6ti měsíců

    osobní setkání k zakončení výcviku červen 2027 (termín bude upřesněn)

    Cena: 95.000 Kč (3.880 EUR)

    Přihlášky: ZDE

    • 20/01/2026
    • 18:00 - 20:00
    • Zoom
    Register

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Ve spolupráci s pracovní skupinou Dětská psychoterapie Vás zveme na následující webinář:

    Webinář bude zaměřen na vzájemné sdílení zkušeností s indikací typu terapie. Nabídne prostor reflektovat momenty, kdy přemýšlíme, jaká terapie lépe odpovídá potřebám dítěte - rodinná, nebo individuální? Nebo kombinace obou? Společně se můžeme zastavit nad otázkou konkrétnějších indikátorů a faktorů, které mohou mít vliv na naše uvažování a rozhodování. A také sdílet zkušenosti, kdo k nám dítě do terapie doporučuje, odesílá či dokonce terapii nařizuje.

    Webinář je nahráván, každý účastník dostane odkaz na záznam platný po dobu 30 dní.

    Webinářem vás provede:

    Mgr. et Mgr. Jarmila Tolimatová - Jsem psycholožka a psychoterapeutka a nejčastěji pracuji s dospělými s úzkostně depresivní problematikou. Nejvíce praxe mám v pomoci závislým na látkách i činnostech a jejich rodinám - partnerům, partnerkám a i dospělým dětem z rodin závislých při obtížích v budování jejich vlastní rodiny. Zkušenost mám také s problematikou ohrožených dětí a dospívajících a tématem chronické bolesti.

    Snoubím rogeriánský přístup zaměřený na člověka, rodinnou terapii a KBT.

    Do celoživotního vzdělávání je možné si započítat 2 hodiny.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.

    • 02/03/2026
    • 17:00
    • 16/03/2026
    • 19:00
    • Zoom
    Register

    Dvoudílný webinář je nahráván, účastníci dostanou odkaz na záznam po každém dílu, platný po dobu 30 dní.

    Motto: Vidět neviditelné a slyšet neslyšené 

    2. března:  Úvod do využití nástrojů AI v psychoterapii (1. blok)
    2 hodiny | lektorka Tereza Komárková

    První blok webináře nabídne úvodní vhled do propojení psychoterapie a umělé inteligence. Účastníci se seznámí s nejpoužívanějšími aplikacemi a nástroji, které mohou obohatit jejich práci. Vysvětlíme si základní pojmy, ukážeme, jak bezpečně a eticky nástroje AI používat a jak téma AI otevírat s klienty.
    Součástí webináře bude „tržiště“ nejužitečnějších aplikací pro terapeuty a psychology, ukázky práce s prompty a praktické tipy

    16. března: Digiterapie v praxi – AI jako třetí účastník sezení (2. blok)
    2 hodiny | lektorka Tereza Komárková

    Druhý blok navazuje prakticky a přináší konkrétní inspirace, jak lze nástroje AI využít přímo v terapeutickém procesu. Ukážeme si kazuistiky práce s vizualizací emocí, tvorbou písní, příběhů a externalizovaných postav pomocí generativních nástrojů. Představíme princip „terapie ve třech“ – terapeut, klient a AI jako bezpečný prostor pro reflexi a tvoření. To vše pomocí kazuistik, které budou zahrnovat konkrétní techniky, postupy a návody.

    Každý účastník obdrží sdílenou složku s praktickými materiály, výzkumy, návody a doporučeními k další práci.

    Přihlásit se je možné pouze na oba díly dohromady. 

    Dvoudílný webinář je nahráván, účastníci dostanou odkaz na záznam po každém dílu, platný po dobu 30 dní.

    Webinářem vás provede:

    Tereza Komárková je rodinná terapeutka a lektorka, která propojuje svět emocí, vztahů a moderních technologií. V praxi se zaměřuje na práci s dětmi, rodinami a rodiči v náročných životních situacích. Je autorkou projektu Digiterapie, který využívá umělou inteligenci (AI) jako kreativního partnera v terapii — například při vizualizaci emocí, tvorbě příběhů, písní nebo externalizovaných postav.

    Tereza působí mimo svoji terapeutickou praxi také jako odborný  konzultant pro MPSV v oblasti sociální inovací, jako odborný konzultant projektu Elin.ai zaměřený na psychické zdraví generace Z v online prostoru a jako lektorka školení Využití AI v pomáhajících profesích, nebo při zavádění nástrojů AI do neziskových organizací a týmů.  

    Do celoživotního vzdělávání je možné si započítat 4 hodiny.

    Pravidla pro účast na vzdělávacích webinářích ČAP

    1. Registrace na webinář
      Na webinář se můžete hlásit pouze prostřednictvím oficiálního rezervačního systému. Prosíme, neposílejte platby předem, vyčkejte na výzvu k úhradě po potvrzení registrace.

    2. Nastavení emailové komunikace
      Doporučujeme nastavit si adresu info@czap.cz jako primární kontakt ve vašem emailovém klientovi. Tím zajistíte, že důležité zprávy, jako jsou potvrzení o registraci nebo zaslání záznamu, neskončí ve spamu nebo hromadné poště.

    3. Záznam webinářů
      Všechny webináře jsou nahrávány. Záznam posíláme všem účastníkům, kteří se na webinář přihlásili a zaplatili poplatek a to v termínu 2 - 4 pracovní dny po skončení webináře. Zaplacením webináře také souhlasíte s tím, že bude webinář nahráván. Všechny zaslané materiály jsou určité pouze pro osobní potřeby účastníků a není dovoleno je jakkoliv šířit dále.

    4. Storno podmínky u nahrávaných webinářů
      V případě nahrávaných webinářů již zaplacenou částku v případě odhlášení nevracíme zpět. Je možné převést účast na někoho jiného. Jméno náhradníka nám případně nahlaste na email info@czap.cz.

    5. Odeslání linku na Zoom
      Link na Zoom vám bude zaslán na email po připsání platby na náš účet. Prosíme, zkontrolujte si včas, zda jste platbu provedli.

    6. Technická podpora během webináře
      Snažíme se zajistit Vám komfort pro dobré připojení na zoom. Ne vždy ale můžeme reagovat na emaily těsně před začátkem konání. Proto si prosím alespoň jeden den předem zkontrolujte, zda jste email s linkem dostali (viz bod 2). V případě potřeby opětovného zaslání nás kontaktujte na info@czap.cz.

    7. Vystavení potvrzení o absolvování webináře
      Potvrzení o účasti vystavujeme automaticky všem přihlášeným účastníkům, kteří zaplatili.


Partnerské organizace:

  

      

     

Identifikační údaje:

Česká asociace pro psychoterapii, z.s.

Náměstí I.P. Pavlova 1785/3

Praha 2, 120 00

IČ: 70860122        

Kontaktní údaje:

Telefon: +420 774 050 413

Email: info@czap.cz

Datová schránka: baeyyke

Bankovní spojení:

Číslo účtu : 22332233 / 2010 


© Česká asociace pro psychoterapii

Powered by Wild Apricot Membership Software